Uppdatering.

Satt precis i en timme å skrev ett inlägg här, MEN allt försvann!! så nu sitter jag här e e rätt arg, men jag ska gö ett nytt försök.. de kommer att bli mer kortfattat denna gång.. haha..
men de jag skrev om va iaf om vad jag har gjort =D kul att skriva ner nått så man minns de sen =D hihi..

Jag börjar med dubai.. åkte ner dit i början va februari.. då va steve å paz redan där.. dom hade juh bungeen ner dit..
så jag va med å hjälpte dem liote. typ bara ta betalt å sånt =) vi jobbade typ från 10 på kvällen till 12 på natten i ungefär 2-3 veckor.. sen dom sista 10 dagarna så va vi lediga.. då va vi å kolla runt lite =) va å kolla in på fiiiiiina hotellen, vattenland=D å shopping, shopping, shopping..! jag har aldrig sett så stora shopingcentren förut.. de e sjuka saker dom har där alltså.. i ett av shoping centret så har dom en skid backa.. lixom 3o graders värme ute.. men en skid backe inne :=P va aldrig å åkte nå snowboard , fast vi där och kolla, RIKTIGT cooolt =D i ett av dem andra så har dom ett stort akvarium typ, med hajar å fiskar å sånt !
sen alldeles innan vi skulle åka hem så va vi å campa flera stycken ute i öknen..  å då menar jag värkligen ÖKNEN.. med vilda kameler å skorpioner å sånt.. ska lägga ut bilder på de sen när jag har kameran här!

Sen åkte vi till cypern , kallt å tråkigt va de här i mars iaf.. allt har juh stängt under vintern så de finns INGET att göra... vi låg typ å kolla på film hela dagarna å gick till puben på kvällarna å spela biljard =) hehe....hyrde en bil å åkte runt hela ön en dag, upp till trodos bergen å kolla på snön =) sen va vi till larnaca å kolla på bio, marley and me ! riktiggt bra va den =)

Sen åktye jag hem till sverige i två veckor, mamma å pappa  höll på att renovera badrummet å deras sovrum, så, de va väll KAOS hemma, men jag bodde hos freddie då ist. de hann bli klart innan jag åkte igen iaf.. åååh så fiint de vart !! riktigt fint.. jacuzzi å allt !! önska dem kunde gjorde medans jag bodde hemma =D
Max hann åxå komma en vecka innan jag åkte igen.. så jag fick leka lite =) han lärde sej cykla förra sommaren, men jag va juh inte hemm aås jag hann aldrig så de.. så nu när de började bli cykel väder igen så skulle han juh visa ATT HAN KAN!! =) haha .. han e så duktig =D annars gjorde jag inte mycke hemma, lekte med majki mest =)

Tillbaks till cypern igen..  har vart här en månad nu. lite mer.. å nu e allt öppet typ, å de e varmt å skönt ! de flesta från förra året har börjat komma ner igen..  så de e kul . så nu börjar NAPA SÄSONG 09!! Rock on!! =) men jag å maija har bestämmt att vi ska vara mer vän med våra lever i år !! =) haha.. =) värt ett försök iaf...  min hälsa va värkligen inte den bästa i slutet av förra sesongen, å jag vill värkligen inte må så igen !
snart hoppas jag vi börjar jobba å att de blir en bra sommar !! =) med många vänner som kommer å hälsar på ;)

synd att de förra inlägget försvann för jag skrev så mycke bra saker där som jag inte kommer ihåg nu..

Jo just ja! jag har juh tattuerat mej igen åxå , en lilja över sidan av höften/magen typ.. jätte fin.. sen har jag gjort en till piercing i tungan,, så nu har jag två =)


På måndag ska jag hem till sverige i två dagar till sthlm.... Morfars begravning, kommer bli jobbigt ..mednjag vet jhuh att de är bäst så här.....
På sätt å vis kan man säga att de e ganska bra att jag inte träffade han så mycke när han va sjuk... För att minnet som jag har av han är som han va när han va frisk. å de är så jag vill minnas han åxå, Världens bästa morfar helt enkelt ! de e vad jag alltid kommer tänka han som! =)   R.I.P




nu vet jag inte nå mer jag kna skriva...
Saknar er där hemma å jag ska föröka uppdatera bättre...


Ciaaaaoo // cypern

Kommentarer
Postat av: Mia

Låter som du ahr haft de bra och sett mycke. Du kommer nog få en toppen sommar så lev livet medans du kan.

Saknar dej här hemma men vi får ses när du kommer hem i höst. Då får du förhoppningsvis träffa en liten nykomling =)

Ha de bra.

Kram

2009-05-14 @ 09:40:31
URL: http://miaomarwin.blogg.se/
Postat av: Jossan ÅÅÅAAHS!

Tjaaa!!



Du verkar då ha KUL! =)



See you in July! =)



Läängtar!!

Skriver på ditt napa nr när jag närmar mig Juli..



Puss Puss Jossan Kossan Åhs Gååhs! <3

2009-05-22 @ 18:56:21
Postat av: Michaela

SAKNAR DIG MIN FRUUUU!

2009-05-27 @ 19:32:28
URL: http://majkensnaknaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0