Ny vecka .

Japp då va de ny vecka igen.. En ganska seg måndag... Har inte gjort mycke alls.. Maxen ligger här i min säng å snarkar i natt.. Vi har vart ute å åkt pulka å lekt kurragömma hela kvällen typ=)
igår så va jag , michaela o Johanna hem till Jimmy å åt tacos å grejer.. trevligt.. I lördags hade vi tjejfest hemma hos emelie, sen drog vi till Solo! RIKTIGT roligt hade jag =D Bilder finns på Empies blogg!!! =)

Har precis kollat på idrottsgalan så tänkte lägga mej å gloi på en film nu... Inte ett dugg trött.. men de finns juh inte så mycke att göra...

Imorgon kan vi antagligen beställa våra biljetter.. å vi åker antagligen på måndag.... We will see !!!


har inte så mycke att skriva ?!
Väntar fortfrande på min telefon!? aaargh!! Jag hörde nått att dom tagit tillbvaka all dom telefonenrna för de va samma problem.. så då om alla ska ha samma del så kommer väll jag få min telefon om 3 år ..! men men..

Nääee Film nu.

Ciiiaaooo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0