Ny Dag !

Go morgon!
eller ja, har väll vart vaken en stund.... har iaf hunnit med att duscha å greja ..
Så ska snart åka in till Mia... Vi plockade ihop lite klläder som Max hade här som han vuxit ur som Marre ska få.. inte så mycke.. men kläder är juh alltid behövligt =) hoppas han kan ha dem bara =)


Ringde till Elgiganten idag å skulle höra hur de går för min telefon som jag lämnat in på lagning (Två veckor efter jag köpte den) Men iaf.... Dom sa att dom väntade på nån jävla del som skulle komma innan dom kunnde laga de.. å de kunnde tydligen ta några veckor =O !!!
Kul om jag inte hinner få den innan jag åker da!
Men de e juh bra att köpa en telefon för 6000 som man sen inte kan använda ! jävla skit saker!!


Annars idag så är de inte så mycke som händer..


Ciaaaoo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0