Lördag

LÖrdag idag.. Sitter hemma och kollar på körslaget.. Igår va jag hemma hos emelie.. Å jag å erica va Branvakt åt Thilde när emelie va ner å kollade in vad pump bolaget hade att erbjuda... !
Idag har jag inte gjort mycke alls.. slöat.. Tyckt synd om mej själv.. För att jag har brännt upp hela ansiktet i solariet.. Knakse inte ska ligga där två timmar på två dagar ? Bättre med riktigt sol=)
Men de får jag snart.. Har bokat biljetten till Dubai nu iaf.. Så nu är de klart.. Åker på Måndag.. !
Så Morgon dagen blir till att packa klart. eller jag har egentligen gjort de.. men jag ska juh alltid ta med mej 100kg för mycke.. så aknkse ska gå igeonm allt igen?? Tur man har stor väska iaf=)

Somnade till en stund på eftrmiddagen idag.. Men då vaknar jag av att Max har kommit.. Å han ligger 2 cm från mitt ansikte å morrar....De e tydligen nått nytt språk  eller nått han har lärt sej.. att Morra !!! =P               Eller vad man ska kalla de...... =)


Såå ja.. Blir bara att vara hemma i kväll... slöööaa.. Är så trött. !

Kom på att jag fortfarande inte lagt ut nå bilder som jag sagt.. men men.....

Jag ska Se hur ofta jag kan komma åt internet när jag är borta.. Men ska försöka uppdatera så gått jag kan iaf !! =)


Just ja !!! =)
Kom på EN till sak jag lär skriva, tror inte jag sagt de.. Men jag har äntligen fått tillbaka min telefon iaf =) Haha så nu kan jag sluta klaga på de =D


Jaja slut på Ointressant heter å över till Tv:n !!



Say it again.. Ciiiiiaaaaaaaoooooooooooo!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Heeden

Jävla Fyllesvin....

2009-02-01 @ 12:13:57
URL: http://www.lodismk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0