Friends !

<just nu sitter jag och kollsr på vänner.... Har vart inne i stan en sväng med mamma idag.. annars har jag inte gjort så mycke...
Igår va jag marcus å erica till insjön.. in på lager 70.. Men de är inget jag kan rekomendera iaf.. För dom hade värkligen ingenting....  kasst-..... Men men.... sen va vi in på kupolen på hem vägen...
Och de va ganska irreterande när de va nån jävla idiot som sprng runt där inne å hade tappat bort miiiiiiaa !!!!???
Jaja.. Hennes mening va iaf inte lika viktig som våra andras.... Sen så tror jag inte hon heter annamo.. hon heter annemo !!!!

I kväll skulle vi ha åkt in till stan och ätit med Jimmy.. Jag å Johanna.. Men de vart inget.............

Tror jag ska fortsätta kolla på O.C i kväll.... jag har precis kollat klart på 3 säsongen.. så ska börja med sista nu ! =)
meningen va egetligen att jag skulle ha med mej de å kolla när jag är borta.. men på typ en och enhalv vecka så har jag redan kollat på tre sesonger.. å jag antar att inom två dagar så har jag kollat klart på den sista också ! De är juh så bra!! Så jag kan inte sluta kolla =)

aja.
Ciiiiaoo !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0