FilmDax!

Jahapp.. Skulle bara gå in å titta lite å då såg jag att Empie redan fixat min sida !! Tack !!! =) Bra va ?=)
Har precis kollat på grammis galan med mamma.. å de va väll rätt bra !
Annars idag så har jag vart till banken å hämtat ut lite pengar.. Sen har jag vart ute å gått å lyssnat på lite musik... ganska bra sätt att rensa hjärnan på tycker jag!! =)


Såå snart åker man iväg på nya äventyr... Igen...
så lite som måste fixas innan dess..  I morgon iaf så ska jag till Mia å Marre å hälsa på=) De va inte igår !!!
Klippning måste också göras innan resa.. så ska ringa å boka tid för båda mej å mamma hos Marcus.. Hoppas bara de finns lediga tider innan jag åker.. De visar sej..
Sen är de väll en massa andra onödiga  saker man måste göra också. Men men....
 

Jul och nyår har varit och de har varit gött!! mycke god mat å fina julklappar... å tomten kom å hälsa på Maxan !! Å han va v´äll den som fick mest av tomten också.. Skitunge !! =) Men de va sköjj!


men nu Hade jag tänkt att jag skulle kika på en film.. Där av rubriken =) hehe.. fast beslutsångesten är alltid lika stor =P

Meeeeen..

Ciiaaaooo !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0